راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا

اعتماد و رضایت‌ مشتریان همواره از اولویت‏‌های جان کالا می باشد و محموعه جان کالا در این راستا می‏‌کوشد تا سفارشات با بسته بندی شکیل و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی کالای ارائه شده در وب‌سایت جان کالا، همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (لوازم خانگی غیربرقی، اکسسوری، لوازم آشپزخانه) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و در صورت بروز مشکل پس از تحویل کالا ابتدا با پشتیبانی جان کالا گزارش دهید سپس تا هفت روز بعد امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد .

back to top